måndag 29 juni 2009

måndag...ny vecka...och solen skiner fortfarande...

Tänk att det är otroligt att det fina vädret håller i sig!
Men det är så skönt så. Och det är så bra för nu känner jag inte trycket att ligga o pressa i solen så fort jag får tid över. Jag har blivit lite mättad på det nu när det har varit fint så länge. Det finns ju andra grejer man kan behöva göra oxå.
I går var vi som sagt till Erika o Andreas. De bjöd på Erikas jättegoda bullar och en mumsig paj med hallon o blåbär. Håller med dig Erika om att det är så gott att blanda just blåbär o hallon.
Tack för igår! Det var kul att vi hann ses innan ni åkte. Hoppas att ni får det jättebra i Italien=)

Idag är det matbrödsbakning som gäller igen. Bakar en sort som inte är glutenfri den här gången. Även det brödet ska vara på fre på min middag. Det är kanske inte alla som gillar det glutenfria så då måste det ju finnas alternativ. Det ska jäsa en sista gång nu så jag ska snart ta mig ut i solen. Får se hur länge jag orkar ligga. Spar nog min promenad till kvällen när det är lite svalare. Egentligen borde jag vara inne o städa men men... det finns mycket som man borde göra...

1 kommentar:

Jessica sa...

åh va du bakar, jag önskar att jag var lika duktig på baka. Jag gilla rju inte baka alls :( så de kanske aldrig kommer hända heller, men jag skulle då allt vilja testa baka bröd :) kram