söndag 28 juni 2009

puh vilken värme...

Ja, jag vet... jag ska inte klaga på värmen... och det gör jag inte heller...säger bara att puh vilken värme. Det är helt underbart men jag klarar inte av att ligga i solen hela tiden. Blir lite rastlös av det oxå.
Så tyck inte att jag har fått solsting men jag gick faktiskt in o bakade matbröd!!
Fast det går ju så fort...och så kan man ligga i solen medans brödet jäser och när det är i ugnen.
Jag ska ha middag för syjuntan på fredag. Så jag passade på att fixa lite i förväg så att jag slipper stressa när fredagen kommer. Det är ett glutenfritt vitt formbröd. (En av tjejerna får inte äta gluten). Väldigt lätt att baka och gott blir det (speciellt när man rostar det) Gjorde det här brödet ofta när jag själv inte fick äta gluten under en period. Funderar ändå på att baka ett annat bröd oxå. Så att det finns att välja på. Och det är ju så roligt att baka =) Men det blir en annan dag. Nu ska jag ut i solen en sväng till (eller blir det att sitta i skuggan kanske)


Ikväll ska vi hälsa på Erika o Andreas. De ska ju snart åka iväg två veckor till Italien så då vill jag hinna träffa dom innan.

1 kommentar:

Jessica sa...

Otroligt vilket väder, så hett och varmt. inte för att jag tycker det rä jobbigt. men alex tycker det.. så synd om han..och alla andra som tycker de är jobigt..

kram