söndag 14 juni 2009

Helgen

Så var det då söndag igen. Helgen går så fort. Särskilt om man är ledig.
I går tog vi husvagnen och drog iväg till Ingemar o Lotta i Länna, utanför Norrtälje.
Det har jag varit så trist väder ett bra tag nu men vi trodde ändå att det skulle vända och bli bättre. Vi tog med kanoten för vi trodde att vi skulle kunna åka ut på sjön.
Men det har ju regnat hela tiden så det blev ingen kanotfärd.
På kvällen så grillade vi. Tyckte lite synd om Tommy o Ingemar som fick stå ute vid grillen med två paraplyer. Men ville man grilla så...
I går kväll när vi somnade så hade vi ändå förhoppningar om att vädret skulle bli bättre när vi vaknade. Men icke... Det regnade nästan ännu mer idag. Så vi fick åka hem utan att vi fick åka ut på sjön. Det skulle ha blivit vår premiärtur för i år =(

Så nu sitter jag här vid datorn. Borde väl egentligen göra någon nytta. Tex baka eller något. Men jag känner inte för att göra något. Samtidigt som jag känner mig rastlös och vill göra något.
Har varit slarvig med träningen den här veckan men det känns inte kul att springa eller gå i det här ruskvädret.
Ja, ja får se vad jag hittar på för något.

1 kommentar:

Erika sa...

Haha, en kollega till mig sa att han minsann skulle grilla i fredags om han så skulle få stå med ett paraply och jag bara skrattade åt honom... nu kan jag ju berätta för honom vad min kära far och farbror gjorde.. hahaha... Men låter som om att ni hade mysigt iaf:) Kram