tisdag 19 januari 2010

alla dessa erbjudande...

Jag kan som bekant inte låta bli när det kommer erbjudande i brevlådan som tex det här:
"Börja prenumerar på tidningen "I Form" och du får en träningsjacka och en träningsdvd på köpet"
Jamen det låter ju så bra... En träningsjacka kommer ju alltid till användning och dvd:n!! Åh, vad jag ska börja träna här hemma!! Fast tidningen är ju faktiskt bra, mycket intressant i den.
Men varför kan jag då inte gå och köpa en tidning ibland istället för att gå på såna här erbjudande??!!

I ett skåp i köket har jag en råsaftcentrifug (av den enklare sorten). Den är resultatet av ett annat erbjudande.
Då gällde det recept/hälsotips i pärm (som man samlar på tills man inte vill ha mer) Väldigt goda recept och bra hälsotips men hur många gånger kollar jag i den pärmen?? När jag sätter in nya kort!! Men ändå kan jag inte sluta samla för det är ju sååå bra! Kan erkänna att jag har inte hunnit använda den fina apparaten ännu men det ska bli...Åh, så nyttig jag kommer att bli då!!
När ska jag lära mig???

5 kommentarer:

Malin sa...

Haha ah det är typiskt dig:)

NiCAS DESiGN sa...

Jag var och är likadan men jag har lärt mig att sålla ut det bästa erbjudande =) Glöm inte att avbeställa när man har fått de 3 tidningarna eller vad nu erbjudandet är på! Du får sälja de saker du har som du inte använder!
Eller ge bort i present=)

Kram kram

Ullis sa...

Haha, jag är nog lika duktig på att gå på dessa erbjudanden. Men nu när jag är mammaledig så får jag ju inte ut lita mkt pengar så då har jag ju fått sluta med att beställa sånt! Ganska skönt faktiskt :)
Men du får väl ta och kolla igenom recept pärmen och se om du hittar nå smaskigt till middag :)
Jag ska iaf göra den goda soppan till lunch som du la ut recept på för ett tag sedan :)

Sussi sa...

Ja det kan man fråga sig varför man går på sånt? För att vara duktig och nyttig i all väl mening till sig själv tror jag.
Ha det toppen /Sussi

Jessica sa...

Jaa jag är nog också lika duktig med dessa erbjudanden jag med.. dem kan verkligen locka folk :) kram