måndag 4 januari 2010

vilken härlig dag!!

Ja, som sagt så var jag ju ute på promenad i det vackra vädret tidigare idag.
När jag kom hem så var det lunchtid. Grillade korv i öppna spisen. Väldans gott =)
Sedan fick jag för mig att jag skulle vilja åka skidor. Det är något jag får för mig väldigt sällan ska jag väl erkänna. Det här var tredje gången på 15 år så...
Eftersom jag är totalt värdelös på att åka längdskidor så vill jag inte åka på elljusspåret. Där är det ju en massa backar som jag bara ramlar i.
Så vi åkte till Burviks golfbana istället. Mycket mycket bättre för mig =)
Det blev  4,5 km ca. Tyckte jag var bra för att vara mig. Roligt var det men samtidigt jobbigt. Men träning ger färdighet!!! ;)
Nu ska jag ta en varm dusch. Ska bli skönt =)

3 kommentarer:

Sussi sa...

Grattis till din och Tommys 10årsdag!
Kul att kika in till dig, med samma namn som mig.
God fortsättning på 2010!
Tingeling Sussi

Ullis sa...

Vad mysigt att åka skidor! :)
Skulle också vilja men tror att det blir tungt om Alice ska med också ;) Räcker med att jag måste dra omkring på mig själv ;)
Ha det så bra!
Kram

Jessica sa...

åh va duktig du är :) låter himla trevligt med att åka skidor också :) vill med.. Kram