torsdag 14 januari 2010

julen utstädad...Äntligen!

Ja, nu är julen utstädad. Kliade i fingrarna redan efter nyår men ska man följa traditionerna så ska man ju vänta till Tjugondedagjul. Lika glad som när man tar fram julsakerna är man nu när man får plocka bort dem.

För övrigt har jag inte gjort så mycket mer den här dagen. Har blivit lite småförkyld. Ont i halsen och lite snuvig. Hoppas det håller sig så här och inte blir värre. Hatar att ligga hemma och vara sjuk!!
Ska ta en promenad så kanske jag känner mig lite piggare. I kväll ska jag på personalmöte och det vill jag inte missa. En jobbarkompis fyller år så vi ska äta tårta. Mums! Man får fuska och äta tårta mitt i veckan när någon fyller år. Ooops!!! Kom på att jag var ju tårtkalas även i tisdags. Oj oj oj!!! Hur ska den här veckan sluta!!! Tur att det dröjer ända fram tills nästa vecka innan det blir tårta igen ;)

4 kommentarer:

Anneli sa...

Hejsan!
är ju mycket snabbare än dig då att städa bort julen, så fort som möjligt efter nyår, men på jobbet tog vi bort det sista igår....
krya på dig kusinvitamin
kram

Ullis sa...

Jag har en julstjärna kvar sen tror jag att allt är borta :)
Inge kul att vara sjuk, hoppas du blir pigg snart igen
kram

Jessica sa...

skönt att fått julen utstädad :)

Stackare, hoppas du frisknar på dig nu. kram

Jessica sa...

Åh e låter kul, vilket nr i tidningen Iform hitta du den magträningsövningen? :) kram