torsdag 3 juni 2010

fint väder =)

Är hemma från jobbet idag oxå. Känner mig en aning bättre idag men har en enveten hosta som inte vill ge sig. I morgon är jag ledig så det känns skönt. En dag till innan jag börjar jobba igen. För i helgen SKA jag jobba. Är betydligt roligare att vara hemma när man är ledig istället för sjuk.

Har ändå orkat sitta i solen en timme idag. Har blåst lite idag så det har inte känts lika varmt som igår.
I morgon hoppas jag att jag ska kunna vara ute längre. Blir ju aldrig brun på det här sättet.
På måndag är det bara 6 veckor kvar innan jag går på semester. Härligt!! Den tiden kommer att gå fort!
Och jag ska ha 4 veckor!!! Sååå härligt!!
Hoppas bara att det blir mycket sol. Ännu är inte semestern planerad så det känns lite osäkert på vad vi ska göra och när. Men men det löser sig väl så småningom.

Idag hade vi middagsbesök av Malin, Micke och Milian. Det är ju så skönt att det är fint väder så att man kan sitta ute på altanen och äta. Sommartid, vad gjorde man utan den??

2 kommentarer:

Jessica sa...

Ja va härligt, snart semester då :) skönt..längtar också till min semester nu :) känner att jag behöver vila mig lite. :)

härligt, sommar är ju bäst tycker jag!! :)

om jag inte minns fel så jobbar vi tillsammans på torsdag (nästa vecka) :)
Krya på dig nu ordentligt :) kram

Åsa sa...

Bra att du tillåter dig att ta det lugnt, Krya på dig !!
Hoppas att helgen på jobbet blir lugnt för dig !
¨Kram Åsa