tisdag 15 juni 2010

Tisdag

Tisdag och ledig dag. Skulle egentligen åka in till stan för att träffa Eva och ta en fika med henne. Men vi bestämde oss för att skjuta upp det för jag är ju fortfarande förkyld. Hon ville inte riskera att bli sjuk igen efter att ha varit förkyld i 7 veckor. Stackars dig Eva! 7veckor!!! Jag står snart inte ut och är "bara" inne på min tredje vecka. Usch och fy för förkylningar!!!

Tänkte åka in iallafall för att handla lite men jag kom aldrig iväg. Kanske tar en tur imorgon istället.
Istället blev det lite pyssel här hemma. Håller på att gör om lite i köket. Ska köpa lite nya saker som diskmedelspump och nytt knivställ. Är så trött på mina gamla saker. Hade en period som jag köpte en massa porslin från La Potterie. Beige botten med blommor på. Köpte kaffekoppar, tekoppar, fönsterlampa, diskmedelspump m.m m.m m.m
Men nu är jag som sagt trött på dessa saker. Så om det är någon som är intresserad så är det bara att höra av er. Det finns mycket att hämta här =) Det bortskänkes!!!

I kväll är det syjunta. Vi ska ha en liten annorlunda syjunta i kväll. Berättar mer om den senare ;)

1 kommentar:

Jessica sa...

:)va fina de porslinet är :)

Jaa jag vet hur de är med förkylningen, är fortfarande det. men inte lika mycket som det var förr :) kram