måndag 14 juni 2010

ny och orörd vecka framför sig

Tänk vad härligt det är med måndag egentligen. En helt ny och orörd vecka framför sig. Man undrar hur den kommer att bli. Ja, lite har man väl inplanerat men man vet ändå inte vad som kommer att dyka upp.

Idag gick jag min första promenad på väldigt länge. Har ju inte orkat eftersom jag har varit och fotfarande är förkyld. Men jag tog en kortare sträcka idag. Tyckte att det var mer lagom att börja lite lätt.
Sedan putsade jag köksfönstren. Tyckte inte att det var länge sedan jag gjorde det men det behövdes igen.

Ska åka till affären och lösa ut ett paket från Ellos. Det är ju alltid så kul med paket men sedan får man ju se om man måste skicka tillbaka något. Då är det inte så roligt längre. Har skickat efter en bikini så jag hoppas att jag kan ha den.

Ja, sedan är det väl bara att bege sig till jobbet och köra ett kvällspass. Inte så skönt väder idag så då gör det inget att jobba.

2 kommentarer:

jessica sa...

åh va kul med att hämta ut paket, hoppas du kan ha bikini, de är ju verkligen svårt att köpa visa saker via internet. men de går ju ganska fort det också :) kram

NiCAS DESiGN sa...

Vad fint det blev =)

kRAM KRAM