onsdag 16 juni 2010

Intressant kväll

Nu ska jag berätta om gårdagen. Det blev en intressant kväll. Syjuntan hade nämligen bjudit in ett medium. Så igår kom Anna till oss för att hålla en seans. Till er som inte vet vad det är för något så ska jag förklara.
Man sitter i en grupp och mediumet vänder sig till var och en och frågar om man har någon särskild som man vill ta kontakt med och om man har några frågor till den personen. De döda kommunicerar genom henne till oss. Alla vi som var där fick kontakt med någon på andra sidan.

Ja jag vet att detta låter helt otroligt och jag vet att en del inte alls tror på detta. Men alla får ju tycka som man vill och jag har förståelse för dem. Själv är jag väldigt fascinerad av sånt här och tycker att det är väldigt intressant. Det finns helt enkelt saker som man bara inte kan bortförklara. Det måste betyda något.

Anna har en hemsida om det är någon som är intresserad.
http://www.wittman.se/


Nog om detta nu. Även idag är jag ledig. Tänkte åka in till stan idag istället men ångrade mig när jag drog upp persiennerna i morse och såg att solen sken. Så det blir till att lägga sig i solstolen och testa nya bikinin och läsa Mari Jungstedts nya deckare "Den farliga leken". Den är såå bra!!

2 kommentarer:

NiCAS DESiGN sa...

Vad sa hon =)

Vad fint det blev när du bytte bakgrund!

Kram kram

Sandra sa...

Åh vad spännande!! Tycker sånt är jätte intressant!!!! Kram på dig Sussi!!!!