onsdag 2 juni 2010

snorigt och hostigt...

Är inte kul att vara förkyld när det är så fint väder. Helst vill man ju ligga i solstolen en sån här dag men det orkar man inte. Skulle egentligen jobbat kväll ikväll men fick tyvärr sjukskriva mig. I morgon ska jag inte heller jobba. Är ledig på fredag så jag hoppas att jag hinner bli bra tills jag ska jobba i helgen.
Och på lördag kväll ska vi ju på logdans. Hoppas, hoppas att jag mår bra då!
Brukar inte behöva vara hemma från jobbet när jag är förkyld men det här gången kände jag att jag inte orkade. Det beror ju så klart på vilket jobb man har men jag undrar om inte jag börjar bli gammal. Man orkar inte lika mycket som förut. Eller så är förkylningarna värre... jag vet inte...
Annars då... Nej, jag tror väl inte att det har hänt så mycket.
Missade blodomloppet igår bara för den här förkylningen. Hade varit så kul att vara med på den men jag får ta igen det nästa år. Då kanske jag har hunnit träna så att jag kan springa milen, vem vet ;)
Jessica- Du är väl med på det??

2 kommentarer:

NiCAS DESiGN sa...

Det kan ju bero på att du inte är 20 längre =) Tom jag märker att jag inte är det..haha. Jag är tex mycket tröttare nu när jag jobbar natt än vad jag var för 10 år sedan.

Man får faktiskt vara hemma och vara sjuk om man är sjuk för ingen tackar dig för att du sliter ut dig på jobbet ;)

Jag misssade också blodomloppet :(

Kommer nog inte i Juni som jag ville men vi kan höras på telefon snart, kanske jag och D kommer en vardag över natten? Kramkram

Jessica sa...

Ja de va verkligen tråkigt att du är sjuk, hade hoppats på att du också kunde gå blodomloppet. ja men verkligen det gör jag ;) stackare Krya på dig. kramar