onsdag 9 juni 2010

Onsdag

Jaha nu har snart halva veckan gått. Jobba ikväll, torsdag heldag och fredag kväll sedan så är det helg! Och jag är ledig!!
Har rensat i min garderob idag. Behövdes verkligen kan jag säga. Blev en hel hög med kläder som ska slängas. Nu kanske jag äntligen hittar något där inne. Har bara varit en enda röra.

Har även hunnit med att sola fast där jag har suttit så har det blåst lite kallt mellan varven. Men man känner ju att solen tar ändå. Det är så skönt så!

Nu blir det en dusch och sedan fixa lite käk innan det är dax att dra till jobbet.

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va skoj, alltid kul att rensa ut garderoben för då är man garanterat värd nått nytt till den ;) hihi..

jajemän vi jobbar på torsdag, tror jag det var.. jobbar du extra då? eller är de ditt vanliha schema? :D kram

Jessica sa...

ja va skoj då jobbar vi :) va skoj!!!! :D då ses vi om vi inte syns innan. :) vet inte hur du jobbar denna vecka :D men jag jobbar tis o ons fm och sen kväll med dig på torsdag :D kram