fredag 27 augusti 2010

Fredag!!

Så skönt att det är fredag. Speciellt när man har en ledig helg framför sig.
Jobbade på förmiddagen. Ska ev. byta några pass med en jobbarkompis så då kommer jag att få gå upp i procent. Det känns bra om det nu kommer att funka. Vi satt och kollade på ett schema som hon hade fixat ihop och det såg bra ut. Hoppas bara att chefen oxå tycker det.

När jag kom hem så var det städning som gällde. Då ångrade jag mig att jag inte städade igår så att det var gjort idag men men... Det gick bra iallafall.
Ska bara ta det lugnt ikväll. Kolla på TV och käka godis =)
Känns som att det var länge sedan vi bara var helt själva och inte gjorde något speciellt.
Det är ju alltid roligt att hitta på något men ibland kan det vara skönt att slappa i soffan oxå.

Det är ju fint väder ute nu så jag borde ju egentligen ta en promenad.
Men jag tänker vara lat och hoppa över den idag.

1 kommentar:

Jessica sa...

ja va kul. vem är de som ska gå ner i tid då? :) kul o få lite mer pass :) kanske vises mer på jobbet ??? :) kram