torsdag 12 augusti 2010

I går hände det...

I går hände det som vi har gått och väntat på ett tag nu.
Malin o Micke fick en liten dotter och Milian fick en lillasyster. Alva ska hon heta.
GRATTIS till hela familjen!!!
Jag o Tommy var där idag en snabb sväng och uppvaktade med blommor o presenter.
Såå kul att få köpa rosa saker =)
Och så liten och söt hon var. Nu tycker man att Milian växte och blev så väldigt stor.
Tänk att det kan skilja så mycket på bara 1 1/2 år.

Var runt på stan idag en sväng och fixade lite ärenden. Tänkte kika på lite kläder oxå men tiden räckte inte till. Det får bli en annan gång. Nu när jag börjar jobba igen så blir det ju oftare att jag går på stan.
Fick en massa böcker idag av Malin och Erikas mamma. Hon skulle kasta dem annars.
Blev jätteglad för då behöver ju inte jag köpa böcker på ett bra tag framöver.

Har länge tänkt att jag ska börja virka igen (gjorde det väldigt mycket för några år sedan)
Men ännu så har jag inte kommit på vad jag vill göra.
Nu har jag hittat ett mönster på en filt som såg fin ut. Idag köpte jag garn så nu är det bara att sätta igång.
Så om du läser det här Annelie: Tack för tipset på den fina filten.

1 kommentar:

jessica sa...

åh va roligt =) grattis till dem :) hälsa.

åh jag skulle också vilja vara ledig mer.. o du börjar i morrn.. kram