tisdag 31 augusti 2010

Tisdag

Redan hunnit bli tisdag denna vecka. Vart tog måndagen vägen??
Fullt schema var det igår iallafall.
Började dagen med ett kortpass 6.45-11.45 på jobbet.
Kl 12 hämtade svärfar mig för en tur till Thuns. Fanns inte det som vi hade tänkt handla men ändå kom vi hem med en del småsaker. Som vanligt kan man väl säga.
Väl hemma så käkade jag lite lunch och så blev det lite småfix här hemma innan det var dax att åka till stan för att möta upp Tommy där. Vi skulle handla presenter och månadens stora matinköp.
Vi skulle även en sväng till Malin o Micke för att fixa en grej så där blev vi bjudna på mat.
TACK snälla för den jättegoda maten!! Skönt att slippa laga mat när vi kom hem.
Det blev en trevlig och livlig middagsstund ;)
När vi väl kom hem och jag hade packat upp maten så var det nästan bara att gå och lägga sig. Blev en stund vid TV:n först.

Idag har jag jobbat heldag. Tänkte egentligen baka bullar när jag kom hem men kom på att jag nog har mer tid till det imorgon innan jag åker iväg och jobbar kvällspass. Nu ska jag ta en promenad istället. Måste ju passa på medans det är fint väder =)

1 kommentar:

Jessica sa...

dagarna bara rullar på.. :) men du köpte väl nått på thuns? :) eller?? :D kram