måndag 27 september 2010

En lat dag...

Usch så jag har varit lat idag!!
Sov länge fast jag hade ställt klockan på halv 8 så klev jag inte upp förrän vid 9-tiden.
Hade tänkt att göra så mycket idag men det blev ingenting av.
Vad har jag då gjort hela dagen kan man ju undra??!!
Ingenting!!! Känns som att jag bara har väntat på att åka och jobba.
Blev ingen promenad heller. Suck!!
När jag har haft en sådan här dag när jag inte har gjort något så har jag oftast ångrat mig efteråt.
Men tyvärr så kan man ju inte få tillbaka den dagen. Det är bara att ta nya tag nästa dag.
I morgon jobbar jag 8-23 så då blir det inte heller något gjort.
Men vi får väl se på ons. Då har jag bara naprapaten inbokad.

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag ska åka iväg och jobba ett kort kvällspass.

1 kommentar:

Jessica sa...

ibland får man vara lat Sussie :) de kom jag på här om dagen ;) va såå skönt ju.. kram