måndag 20 september 2010

Måndag

Måndag och ledig dag. Härligt!!
Tänker inte skriva något om valet som var igår. Det är ändå så mycket om det i media, facebook och på bloggar så det ska ni slippa här.
Började dagen med att fortsätta med fönsterputsningen. Nu har jag "bara" 2 rum kvar + ett litet fönster i badrummet. Borde väl bli färdig med det på onsdag eller torsdag. I morgon jobbar jag dubbla pass 8-23 så då blir det inget gjort.

Sedan så kände jag mig väldigt duktig för då tog jag en långpromenad på 2 timmar. Kändes så skönt efteråt. Det är ju egentligen nu som det är bästa tiden för promenader för på sommaren kan det nästan vara för varmt och en massa enveta flugor som surrar omkring en hela tiden.
Det är så klar och härlig luft + att det är så fina färger i naturen.

Senare på kvällen var jag över till grannen Therese på en Mary Kay- träff. Det var jag och Sanna som var bjudna. Vi fick kika på nya produkter och även testa dessa. Det är det som är så bra med Mary Kay. Att man får testa och är man inte nöjd med en produkt som man har köpt så får man lämna tillbaka den. Skulle väl aldrig gå på en vanlig affär. Jag tycker att deras produkter är väldigt bra. Använder en del dagligen.
Den här gången blev det bara ett läppstift för jag hade så jag klarade mig ändå. Trots det så är det ju kul att köpa något nytt.

Nej, nu är det väl bara att gå och lägga sig så att man orkar upp i morgon.
Vaknar upp till en ny orörd dag. Få se vad som händer då ?!

1 kommentar:

Jessica sa...

jaa de är alltid lika härligt o va på mary kay träff och de är kanon att man får lämna tillbaka varan om man inte skulle vara nöjd :) så de är bra. :) kram