söndag 19 september 2010

Sååå länge sedan sist!!!

Ja, nu var det länge sedan sist. Förstår inte varför för det har ju hänt så mycket så jag skulle ju ha haft så mycket att skriva om. Men det kanske är därför. Jag har helt enkelt inte haft tid.
Inte mycket att orda om det som har varit för då glömmer jag säkert en massa.
Så jag börjar här och nu kan man väl säga.

I fredags kom Erika hit och hälsade på. Hon är hemma själv någon vecka för Andreas jobbar i utlandet. Så hon hade inget för sig i helgen och sitta ensammen är kanske inte alltid så roligt.
Så i fredags hade vi myskväll med film och godis. Såg både "Dagboken" och  "The Proposal". Så bra båda två. Tommy var borta och jobbade inför en orienteringstävling så när han kom hem senare på kvällen så beställde vi pizza.
Lördagen så jobbade jag på dagen. På kvällen blev det TV och  godis igen. Usch så onyttiga vi har varit i helgen!! Idag så käkade jag lite rester från lördagens middag till lunch när jag kom hem från jobbet men sedan har jag inte ätit något mer. Är väl fortfarande mätt efter allt som vi har stoppat i oss. Puh!

Har börjat putsa fönster den här veckan. Det är ju inte så där himla kul direkt men det är skönt efteråt. Och det är ju kul att få byta till andra gardiner nu till hösten. Mer mörka färger så det blir lite mer ombonat.
Måste kanske inhandla lite mer ljus. Det bästa med hösten är att man kan sitta inne och krypa upp i soffan med mysig filt och tända ljus. Härligt!!

Har varit väldigt slarvig med mina promenader nu ett tag. I morgon får det bli en uppryckning!!

1 kommentar:

Ullis sa...

Duktig du är då. Man kanske ska ta tag i det där nu snart. Men vi har inte bestämt oss för om vi ska byta ut fönstrerna och då känns det dumt att putsa dom i onödan ;)

Jag var på björkgården och visade upp mina djur. Dagverksamheten...

Ja, snart ses vi. tiden går alldeles för fort!
kram