onsdag 22 september 2010

Fint höstväder...


Idag har det varit så fint och soligt. Det är så här man vill ha det på hösten
Var ut och gick 2 varv på spåret idag tillsammans med Therese. Såå härligt!!
Det var svårt att gå in sedan. Man ville fortsätta att vara ute hela dagen.
Men det gick inte för det var bara att ta en dusch, käka lite och sedan dra iväg till jobbet för ett kvällspass.
Jobbade med Jessica och Ann så det var trevligt. Det är inte så ofta jag jobbar med dem så det är kul när det väl händer.
Väl hemma igen så kollade jag lite på TV. Det skulle börja en ny komediserie ikväll. "Välkommen åter" heter den. Medverkande i den var bla Petra Mede, Josephine Bornebusch, Sissela Kyle. Den var ganska rolig faktiskt men den slår ju inte "Solsidan". Det programmet är klart bäst. Hoppas de kör igång med det snart igen.

Igår när jag jobbade långpass så hade jag rast i två timmar. Passade på att gå på stan och kika lite. Var bla inne på Stadium. Skulle vilja köpa en Crosstrainer eller Orbitrek. De hade en Crosstrainer där men den kostade 3999:-!! Tänk att allt sådant där ska vara så dyr. På Team Sportia så har dom en för 3499:- Men det är ju fortfarnande dyrt. Kollade på blocket förut men jag vet inte om jag känner för att köpa en begagnad heller. Känns bättre att köpa en helt ny. Fast då får man ju betala därefter. Man skulle få "hyra" en och testa hemma ett tag innan man bestämde sig. Det är ju mycket pengar om man sedan inte tycker om den.
Den här hittade jag på Halens för 2995:- Den är ju billigare men då kostar ju frakten och så är det ju lättare att köpa den i affär.
Det är svårt det där.

Inga kommentarer: