torsdag 30 september 2010

Städ och packdag

Jaha, idag var det till att städa då. Egentligen är det väl dumt när man ska resa bort snart men man vill ju ha fint när man kommer hem.
Har tagit fram nästan allt som jag ska ha med mig. Fattas bara att lägga ner allt i resväskan. Vi ska ju inte vara borta så många dagar men det är ändå så lätt att man packar ned för mycket. Iallafall så gör jag det. När jag kommer hem så har jag bara använt hälften. Men man vill ju ha utrymme för det man har shoppat oxå =).

Strålande väder idag men jag har inte hunnit varit ute något. Känns lite trist för det är ju så härligt ute nu.
Ser ut att bli regn i London framöver. Hoppas, hoppas att de har fel!!

Snart så är det dax att åka och jobba. Usch, det känner jag inte för men jag hoppas att det går fort de få timmar jag är där. Ska ju vara ledig nästan en vecka sedan så jag ska väl inte klaga.

Veronica- Jaa, det vore ju jättekul om vi kunde komma iväg någonstans. När du fyller jämnt nästa gång låter ju bra för då hinner vi ju spara en massa pengar.
Haha! Ja tyvärr så hinner jag ju inte klart filten tills vi kommer till er men jag gör gärna en till dig senare om du vill. Det var så kul att virka den och det finns många färger att välja mellan.
Men du ska väl kolla på den när den är färdig först. Den kanske blir jätteful.

1 kommentar:

Jessica sa...

jag hoppas ni får de kanon kul och kanon fint väder och bara göra roliga saker och i morrn jobbar jag för dig. glöm inte kameran :) kram