söndag 30 maj 2010

en trevlig helg...

Ja det har varit en trevlig helg. Tyvärr går ju tiden så fort när man är ledig.
I fredags jobbad jag hela dagen. Sedan var det bara att skynda sig hem för Jayne o Stefan m. fam. skulle komma på middag. Hann precis duscha och duka bordet så kom dom. Tur att Tommy hade varit hemma och fixat maten så att den var färdig.
Hade en väldigt rolig kväll. Efter maten så spelade vi biljard och nintendo. Klockan går så fort och vips så var klockan redan ett på natten!!!

På lördagen gjorde jag inget speciellt. Gick nästan bara och väntade på nästa middag. Men denna middag var vi bortbjudna på. Vi skulle till grannarna Anders o Jessica. Det var oxå en trevlig kväll. Fick så god mat. Kantarellsoppa till förrätt och kött med potatis till varmrätt. Sedan så var det glass till efterrätt. Riktigt mumsigt! =) Ingemar, Lotta och Simon var oxå med på middagen.
Oj, klockan blev visst ett även denna kväll!

Idag har det varit bättre väder. Vi gick en promenad till kyrkan och satte blommor i minneslunden för det är ju Mors dag idag. Har även hunnit med att baka rabarberrutor och hemmagjord müsli + strukit en massa kläder. Kan känna mig ganska nöjd med mig själv, tycker jag.

1 kommentar:

Jessica sa...

åh så mysigt!! massa roliga saker och mycket gott :) synd att du inte kan följa med idag till blodomloppet. kram