tisdag 20 december 2011

Bara 4 dagar kvar...

Ja nu är det bara 4 dagar kvar!!! Har ni hunnit med allt som ska göras??
Själv känner jag mig ganska lugn faktiskt.
Det är julmaten som ska handlas och det ska vi göra på onsdag är det tänkt.
I dag har jag inget planerat direkt. Ska ställa mig på crosstrainern och sedan blir det nog en promenad i det vackra vintervädret.
När snön väl kommer så tycker jag att det är ganska ok ändå. Fast man får passa på att njuta nu för jag tror att det skulle bli varmt igen och då tinar den bort och kvar blir bara slask. Det är trist!!
Om jag känner för det idag så ska jag baka något. Eller så blir det att krypa ihop i soffan men en kopp te och en bra bok. Det låter ju inte helt fel.

Hoppas på en bra lön denna månad så att man kan ge sig ut i mellandagarna och shoppa. Såg så mycket fina kläder i affärerna nu när jag bara skulle inrikta mig på julklappar. Får hoppas på att de finns kvar...

Visst är det vackert med vinter!?Trots att det kan vara dåligt väglag och kallt...

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Du verkar ha en bra dag med motion, bakning och mys på dagordningen. Jag älskar snö! Kram/ Pia

ePhoto Photography Studio Video Lighting Chromakey Green Black ... sa...

The best wallpapers and fallbackgrounds.org