onsdag 14 december 2011

Onsdag den 14:e och bara 10 dagar kvar...

Ja nu är det bara 10 dagar kvar till julafton. Så fort det går!
Skrev alla julkorten igår så nu är det bara att lägga dem på lådan.
Sista dagen för det är ju på fredag.

I går var det ju Lucia. Vi firade på jobbet både med luciatåg för våra boende och sedan blev det glögg och annat gott för personalen. Varje år så kommer alltid en grupp från dagis och lussar för oss. Det är roligt!
Tyvärr så blev det inga kort tagna då. Men jag tog iallafall ett kort på vårat fika.
Glögggrytan kom dit efteråt så den fick inte vara med på bild.


På kvällen så kom Malin o Micke med barnen hem till oss på lite lucia-fika.
Så det blev firande hela dagen kan man väl säga.

Idag jobbar jag kort kväll så jag hade tänkt att träna och ev. hinna åka till Thuns en sväng. Får se hur det blir med det... Har några julklappar kvar. Fast vi började så tidigt så är vi inte färdiga ännu.

2 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Hoppas du hinner allt som du planerat. Mitt råd är...Ta det lugnt! Jag har inte köpt mer än tre julklappar och jag är inte orolig ännu. Julkorten ska jag klippa till i morgon effter jobbet vi har gjort egna. Kul! Tack för att du ville vara med i lotteriet. Kram!

Jessica sa...

mysigt coh fikat ser sååå gott ut =) mumsigt!!! Kom de några från dagis o sjöng sen då =) kram