torsdag 22 december 2011

Dan före dan före dopparedan...

Ja det minskar! Nu är det bara 2 dagar kvar!
Känner ingen stress. Håller på med städning just nu. Måste vänta medans golven torkar innan jag fortsätter så då passade jag på att sätta mig vid datorn en stund.

Ja det är ju klart att det finns kvar att göra som t ex ta in granen och klä den och  handla det sista på mataffären. Kanske något mer... Men men...det är en dag imorgon oxå.
Ska jobba nattpass i natt. Det var länge sedan jag gjorde det sist så det ska bli kul (och annorlunda).
Tog mig en "påtvingad" sovmorgon idag för att man ska orka. Då är det så klart att jag vaknar redan kl 5 och känner mig ganska pigg. Läser en timme innan jag somnar om igen. Men jag sov iallfall av och till fram till kl 11.

3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Skönt att du inte stressar. Jag är rätt lugn jag med. Jobba på nu och njut av morgondagen. Kram Pia

Jessica sa...

åh skönt att inte sterssa, hoppas ni hade de e fin julafton :) god fortsättning. kramar

Marie sa...

God fortsättning Sussie. Fick se en blir på underbara virkade filten du gjort som Jessica köpte. Jag som vill lära mig att virka sådanna rutor - vill du kanske hjälpa mig? Kan ju tillägga att virka kan jag bara göra i långa remsor....kanske är omöjligt? Fundera på saken.
Kram Marie