onsdag 7 december 2011

Lite snö idag...

Ja idag kom det faktiskt lite snö! T o m så att det ligger kvar.
Men ok då...det får väl komma snö nu då! Det ska ju ändå ner så då är det väl lika bra att det kommer.

Min dam som jag är kontaktperson till på jobbet är så himla gullig och snäll.
Hon köpte blommor till mig för att jag har hand om henne.
Det behöver hon ju inte alls göra för det ingår ju liksom i vårt jobb.
Men nej då, hon tycker att jag ska ha det säger hon. Som en liten julgåva.

Hittade två krukor här hemma som jag satte dem i. Visst blev det fint!


3 kommentarer:

Villa Ryttarängen sa...

Att få lite extra uppskattning känns aldrig fel. Jättesöta i de krukorna. En blomma om dagen är bra för magen eller??? Kramis!

Jessica sa...

men sååå gulligt av henne :D Åh äntligen lite snööööö :D kram

Petras blogg!! sa...

Åh vad fina, vad gulligt :) Ha de så bra på jobbet!