tisdag 6 december 2011

Tisdag

Tisdag och ännu en ledig dag. Så skönt!

Tog bussen in till stan på förmiddagen för att träffa Erika och Elias. Erika bjöd hem mig på lunch och det kunde man ju inte tacka nej till. Det blev supergod kräftsoppa med varma baguetter till. Mums!!
Efter lunch skulle Elias sova så då tog vi en promenad. Ganska kallt men ändå så skönt. Det är faktiskt det bästa promenadvädret nu på vintern (om det är fint väder). På sommaren är det oftast så varmt och svettigt.
Nästan två timmar var vi ute så vi var duktiga tycker jag. Och så går ju tiden så fort när man har trevligt!

När vi kom in igen så var det dax för mig att bege mig ut på julklappshandling.
Skulle träffa Tommy på stan när han slutade jobba. Tycker att vi har varit ganska duktiga på att köpa julklappar men det är ändå några kvar.
Det gick ganska bra ändå. När vi till slut kom hem så hade vi köpt några iallafall.
Som tur är så finns det ju näthandeln oxå. Skickade precis efter en julklapp. Det är ju så smidigt att bara klicka i vad man vill ha och så vänta några dagar tills det dyker upp i brevlådan.

Nej nu ska jag gå och lägga mig. I morgon är det arbetsdag igen. Usch, jag skulle kunna vara hemma en dag till! Men det går ju bra bara man kommer iväg.

Inga kommentarer: