torsdag 1 december 2011

Torsdag och snart helg...

Visst går veckorna fort!?
Det är redan torsdag kväll, imorgon fredag och sedan är det ju helg!

Bakade julkakor ikväll. Eller det är väl egentligen inte julkakor men jag gör dem varje jul och endast till jul. Det har blivit som en tradition. Bara enkla kakor med hallonsylt. Varför krångla till det när det kan vara enkelt.

Vaknade med ont i halsen i morse. Inte kul!! Kände mig bättre på dagen men vågade ändå inte kliva upp på crosstrainern i kväll. Då kanske det bara blir värre och DET vill jag inte! Har inte tid att vara sjuk NU!

Har snott ihop en sconesdeg efter kakbaket så snart blir det nybakta scones och te till kvällsfikat. Mums!

1 kommentar:

Villa Ryttarängen sa...

Gott med syltkakor. Crosstrainer, duktiga du. Baka är ju inte min favoritsyssla. Jag är besviken och arg efter läkarbesöket idag. Känns inte som om de tar en på allvar. Jag mår ju dåligt och är orolig. Lite prover så tror de att man ska vara nöjd. Njut av kvällen och fredagen så hoppas vi att du slipper halsontet. Kram!