lördag 14 mars 2009

Bowling

Igår var jag med Tommys jobb och bowlade på bowlaget. I vanliga fall så brukar de gå ut och hitta på saker med bara jobbarkompisarna men den här gången fick vi "fruar" oxå följa med.
Det var jättekul att träffa dom andra tjejerna. Alltid kul att träffa nya människor. Vem vet, någon av alla nya man träffar kanske man blir jättebra kompis med.
Själva bowlingen gick väl inte så bra. Jag förlorade =( Men, men .. det är kul att vara med iallfall

Efteråt så käkade vi mat där. Trerätters.. Mums!
Men tyvärr så var väl service inte det allra bästa den kvällen. Tog verkligen evigheter innan vi fick maten. När de serverade varmrätten så hann nästan köttet kallna innan pommes frites och såsen kom till bordet. Även fast vi sa till. Men som sagt, det var ju väldigt gott iallafall och det var väl huvudsaken kanske.

Nej, nu måste jag sluta. Ska iväg till affären o handla o sedan fixa lite till ikväll. Min kompis Jayne o hennes familj kommer hit på mat. Och så ska jag förbereda smörgåstårtorna som vi ska käka imorgon när Tommy fyller år.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Åh kul med bowling. de va länge sen.. måste jag göra sen nån gång ju.. hihi..

Kul med att äta mat efteråt, synd att de inte var så bra servise :( Men hoppas de va gott iaf.. vart åt ni?

Tack för dop presenterna vi fick ifrån dig o jobbet.. jag gissar på att de va du som fixa de hela.. eller?

Kram

Jessica sa...

Hihi ok, jag som trodde de va du som fixa de hela.. haha.. :) Men då kanske de var någon på blått, som jag träffade föra veckan. :)

Kram