måndag 9 mars 2009

Hemma igen


Jaha så var man hemma igen då. Har haft en jätteskön vecka med mycket skidåkning varvat med besök i toppstugan och umgänge med familj o vännerna som var med.
Vissa tyckte att jag o Therese var mer i toppstugan o drack kaffe istället för att åka skidor men så var det inte!! Man måste få varva ner mellan åken oxå, eller hur =)

Första bilden är tagen från våran lägenhet som vi bodde i. Backen är betydligt brantare än var den ser ut att vara. Konstigt att det blir så annorlunda på bild. Hmmm...


Här är en bild på toppstugan som vi tog vår (nästan ) dagliga latte i. Kristallkrona i en toppstuga. Det är inte dåligt!! Men det var himla mysig =)


Vad kan ha hänt här måntro!!!?? Av skidåkaren syns inte ett spår!!!


Vår yngsta åkare. Endast 3 år gammal. Åkte slalom för första gången=)
Det här var tredje året som vi har åkt till fjällen på vintersemester. Det är så roligt så jag hoppas att vi kan komma iväg nästa år igen.

Idag har jag varit ledig och det har varit skönt. Jag fick sova ut i morse (för det blev lite dåligt med sömn i fjällen) + att jag fick tvätta o fixa lite här hemma.


3 kommentarer:

Jessica sa...

Äntligen ett bloggande ifrån dej, som jag har väntat!! NI verkar haft de kanon mysigt ju!! Hihi.. förstod att du hade kommit hem, efterosm therese vinka till mig när jag gick hem ifrån Sandra idag. För du åkte väl med Therese på jobbet?

Kram kram

Magdalena sa...

Oj, det ser ut som en rejäl vurpa det där ;)
Ang lutningen på backen så måste det vara bilden som är snett tagen.

Kram

Sussie sa...

Ja nu är jag tillbaka på bloggen igen=)
Nej, jag åkte inte med Therese. Jag börjar inte jobba förrän idag (ons)