söndag 15 mars 2009

lördag kväll..

Igår var ju min kompis Jayne och hennes familj här på middag.
Vi käkade tacos. Det är ju gott och så är det så lätt att göra iordning.
Dom passade även på att fira Tommy eftersom han fyller år idag.
Det var en trevlig kväll med god mat o dryck. Och så klart så blev det ju att man kollade på melodifestivalen. Jag gillade väl inte vinnarlåten direkt men glad att inte "Snälla, snälla" vann iallafall. Jag höll på Måns Selmerlöv och på Agnes.

Imorse vaknade jag 7.20 och kände mig ganske pigg, trots att det blev en sen kväll igår.
Tänkte att jag skulle gå upp o fixa frukost på säng till Tommy. Hann inte mer än att tänka tanken så somnade jag om. När jag vaknade igen så var klockan närmare 9 och Tommy hade redan gått upp. Typiskt!!!! Då hann jag ju inte fixa frukosten.
Men då kommer Tommy in med en bricka med kaffe o tårta och säger:
Grattis på födelsedagen! Nej, hoppsan, det var ju jag som fyllde år. Haha!!
Åh, vad roligt han var då. Det var ju jag som skulle komma med brickan.
Ja, så kan det gå..
Nej nu har jag inte tid med det här. Ska fixa tårtorna tills alla kommer ikväll. Jag vet ju att det brukar bli stressigt på slutet.

2 kommentarer:

Erika sa...

Hahaha, där fick Pappa till de:)

Jessica sa...

Mysig hjelg ni haft det =) alltid ttevligt att träffa lite folk o bara äta gott och mysa framför tvn :)

jag tyckte inte heller vinnar låten var någon höjdare, men är också glad över att inte "snälla, snälla" vann.
Jag tyckte Emilia sjöng fint och måns.

kram kram