torsdag 26 mars 2009

Ledig dag

Skönt med en ledig dag. Bara för det så vaknade jag 6.30. Men jag var ganska pigg så jag låg och läste en bok innan jag steg upp.
Känner mig faktiskt duktig idag. Gick min dagliga promenad (som aldrig blir av varje dag). Sedan bakade jag kanelbullar och städade. Skönt att slippa det imorgon när det är fredag.
Nu ska jag snart fixa till middagen. Tror nog att det blir en av mina favoriträtter idag.
Tortellini med bacon o ärter. Det kanske inte låter så mycket för världen men det är supergott.
Och så enkelt o snabbt att göra. Om man vill så kan man även ha pesto o soltorkade tomater till.

Blev ett kort inlägg men kanske återkommer senare ikväll, vem vet =)

4 kommentarer:

Jessica sa...

va du är duktig :) kanske du kan komma hem till mig o städa med :) hihi.. idag är jag lat när de gäller städningen.. kram

Jessica sa...

Jo de stämmer.. Väskan finns på bluebox, fanns också på house of hedda.. :) hihi.. kram

Åsa sa...

Säger som jessica så duktig du e !
Låter som du haft en härlig dag !
Kram

Jessica sa...

Joo såg att du skrev kommentar på min andra blogg( mat och mot..) skorna kostar tror jag mellan 1500-2000 kr..

kram