lördag 21 mars 2009

shoppingrunda

Nu har man hunnit med en snabb shoppingrunda på stan.
Köpte present till svärfar som fyller år imorgon. Bättre sent ...
Ok då.. tog en en kaffe på Chagall i förbifarten. Kaffe kan man inte vara utan =)
Ja, ja det blev en snickerskaka oxå. Kan ju inte bara dricka kaffe, eller hur ;)

Åh, såg en fin vårjacka på Vila. Köpte den inte men blev påmind om att jag nog måste se mig om efter en ny sådan. Gärna innan våren kommer på allvar så att man är förberedd tänkte jag.

Nu ska jag fixa tårtbottnar till imorgon. Har lovat att göra Pinocciotårta.
Så imorgon blir det smörgåstårta o vanlig tårta igen. Börjar bli en dålig men god vana det här. Att käka smörgåstårta på helgerna=) Men smörgåstårtan slipper jag att göra. Den skulle han köpa. Tack för det!

Snart så kommer Erika, Ingemar o Lotta o kanske Therese. Ska ha lite förfest innan vi går upp till Knutbygården =)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Du är så händig med allt du :) hihi..

härligt med shopping :) de skulle jag emd vilja, men plånboken tillåter inte det just nu!

Kram

Jessica sa...

Hej hej.

Menar du alla kort du har publicerat på inläggen? dem kommer inte försvinna. men om du har bilder på sidomenyn så förvinner dem tyvärr när man byter ny HTLM mall, men jag har lagt in allt igen.

Här nedan finns klockorna

http://www.clocklink.com/gallery.php

du kan välja mellan olika på de olika kategorierna tex. animals,digitalsports eller annan.. o välj kl.

När du valt den klockan du vill ha så tryck inte på klockan utan under klockan finns en HTML kod.. klicka där sedan läs igenom och aceptera. sedan välj färg på klockan, tidzone, storlek på klockan, när du gjort det kopiera den översta koden och sedan klistra in den i en HTML-java script på sidonemny sedan klart :) Hoppas du förstod :)


Kram kram