fredag 27 mars 2009

Det kom ett paket med posten..


Åh, äntligen så har jag köpt första säsongen av mitt favoritprogram "Grey´s anatomy"
Har tänkt på att jag ska köpa hela serien men första säsongen är ju en början iallafall.
Det är ju så bra att skicka efter. Skickade beställningen onsdag kväll och så låg filmen i brevlådan idag. Det kallar jag service=) Och jag tycker att CDON.COM har ofta bra priser oxå.
Jaha då var det fredag idag då. Även om jag jobbar hela helgen så har man ändå lite helgkänsla.
Hade velat gått på bio i kväll men det blir nog inget av det. Tommy och hans morbror håller på och fixar med badrummet. Han är rörmokare så Tommy behöver lite hjälp med sånt.
Känns som om att det kommer att ta lång tid innan badrummet blir helt färdigt för det är så mycket som behöver göras. Men men.. Den som väntar på något gott...
Kanske ska ta min promenad istället. Jag gör ju inte så mycket nytta här hemma precis.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Oj va snabbt du fick filmen :) de är så man vill att de ska gå ju :) hihi.. åh jag har förtfarande inte fått min irene huss film än, den som va fel på ljudet. alltså de har skickat 5-6 filmer, men alla har de varit fel på :( inge kul alls..

kram

Jessica sa...

Jaaa, de är verkligen mysigt o gå ut och äta.. åh de va inte mkt folk idag heller.. :)

kram

Erika sa...

Härligt att han jobbar på med badrummet;) Ringde idag och då höll han också på, bra där:) Kram.