torsdag 13 augusti 2009

härligt väder!!

Åh, vad härligt väder det är idag. Var ute på en promenad men ville helst inte gå in. Hoppas att vi får många fina dagar innan höstrusket kommer. Hade shorts på mig idag men snart så är det dax att byta ut sommarkläderna mot höst- o vinterkläder. Usch!!! Fast det positiva med hösten är att man kan tända ljus, krypa upp i soffan med en bra bok eller se en film. Och då kommer mina kära pussel fram. Då rullar jag ut pusselmattan på ett bord. Där kan jag sitta många timmar.
Blir dåligt med inlägg just nu. Jobbar alla dagar den här veckan så jag hinner inte göra så mycket mer. Idag har jag iallafall hunnit dammsugit o tvättat lite. Ska äta lite lunch o ta en dusch innan det är dax att bege sig till jobbet.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Jag vill ha mer sommar :) Inte höst ännu tack :) jag tycker om solen, så gärna lite mer får den vara kvar :) hihi.. men jag förstår va du menar med att tända ljus, kolla på filmer och läsa böcker- de är också mysigt! Kram

Jessica sa...

de va jag som tutade på dig idag vid jobbet när du va ute och gick med en boende :) hihi.. kram

Jessica sa...

Nej då inte har du missat något, jag abra repeterar inför tills jag börja jobba, de känns bra tycker jag :) hihi så man inter kommer tillbaka och känner sig dum.. haha.. :) Jag läser lite sjukvård och omvårdnad som jag löäste i gymnasiet men de är bra och va påläst =)

kram