söndag 30 augusti 2009

dagarna går så fort...

Tänk att det redan är söndag kväll. Dagarna går så fort. Tyckte det nyss var fredag.
Vad har man gjort i helgen då? Ja, förutom att jag har jobbat så klart.
Igår var vi till Norrtälje och firade Ingemar o Camilla. De firade ihop fast Camilla fyllde den 25:e
Ja, just jag! Igår var det ju även Michael Jacksons födelsedag. Eller det skulle ha varit om han fortfarande hade varit i livet.
Vi blev bjudna på både smörgåstårta o vanlig tårta. Väldans mumsigt var det =)

Nu i kväll så spelade Erika fotbollsmatch i Knutby. Efteråt kom Erika o Andreas hit o fikade innan de åkte hem. Emelie var oxå med o kollade. Det var kul att träffa henne. Det händer ju inte så ofta. Ska väl inte tala om att jag hade gjort äppelpaj. Men, men...
På helgen får man vara onyttig. Förresten så var det inte helt onyttig. Det var råsocker istället för vitt socker och så var det sesamfrön i och det är ju oxå nyttigt =)

Nu är det bara att invänta måndagen. Men imorgon ska jag ha sovmorgon iallafall. Börjar inte förrän kl 16. Men blir det som i fredags så vaknar jag väl 5 igen. Suck!!

4 kommentarer:

Jessica sa...

vilken mysig helg:) ja jag tycker verkligen dagarna går fort speceiellt på helgerna, varför ska de va så?? hm.. jaja.. åh va gott med smörgåstårta, de åt jag också idag.. mums :) Kram

NiCAS DESiGN sa...

Är inne varje dag men glömmer att kommentera =)
Kram kram

PGW sa...

Sesamfrön väger upp allt ;-)

Emelie sa...

tack så jätte mkt för pajen, den var supergod ! trevligt att träffa dej oxå. (: