torsdag 27 augusti 2009

snart är det jul... eller jag har iallafall fått en julklapp...=)


Idag fick jag min första julklapp av min vän Eva. Man blir ju så nyfiken och så får jag inte öppna den förrän på julaftonen. Hmm... Det var inte snällt att hålla mig på halster så där ;)

Har länge tänkt att jag verkligen MÅSTE köpa ett par nya jeans. Mina favoriter håller på att ramla i bitar. Okej, nu har jag ju fler par men de duger inte av olika anledningar.
Drog med mig stackars Eva idag. Det skulle inte bli något fika innan jag hade hittat några jeans.
Men faktiskt, redan på andra affären hittade jag ett par. Satt perfekt förutom att jag så klart måste fålla upp dem. Är man kort så är man.
Förvånade mig själv när jag kom hem. Tog fram symaskinen och fållade raskt upp dem!!!
Då är jag verkligen i stor behov av dessa.

Var även in på mitt älskade Cubus som jag har väntat på. Men det var galet mycket folk där. De öppnade ju igår och har 25% på allt fram till söndag.

Imorgon är jag ledig!!!! Känns faktiskt riktigt bra. Efter två intensiva jobbveckor så känns det skönt med en ledig vardag. Då känns det ok att jobba i helgen. Hmm... Hur ska jag lägga upp min dag imorgon? Vill ju hinna med så mycket som möjligt.

Inga kommentarer: