tisdag 4 augusti 2009

vad fort det går...

Vad fort tiden går. Den bara rusar iväg och jag hinner ingenting tycker jag.
Men det konstiga är att klockan går ju lika fort fast man är på jobbet en hel dag. Men då tycker man ju oftast att det är positivt.
Har varit till svärfar och plockat svarta o röda vinbär. De röda brukar jag använda i paj men de svarta är jättegoda att mixa tillsammans med vaniljyoughurt. Det ska ni testa tycker jag =)

Fick för mig att jag skulle ta en cykeltur. Cyklar nästan aldrig. Jag tycker mer om att gå eller springa. Men det har nog att göra med mitt knä. Har aldrig ont när jag går eller springer men det räcker med att jag cyklar en liten bit så får jag jätteont i ena knät. Har haft det problemet sedan i högstadiet fast då var det värre för då kunde jag inte springa eller gå långt heller. Så det har ju blivit bättre.
Men som sagt, idag skulle jag iallafall ut och cykla. Jäkligt ont i knät efteråt men så blev det ca 2,5 mil. Ni tycker väl att jag är en idiot nu och att jag får skylla mig själv. Och, ja det får jag ju göra... Men imorgon har det blivit bättre och då kan jag ta min promenad igen ;)
Men om jag kämpar på med cyklingen så kanske det blir bättre. Eller så blir det bara värre. Hmm...
Nej, in i duschen nu och sedan blir det nog till att slöa med en bok eller sätta sig vid TV:n

Inga kommentarer: