söndag 23 augusti 2009

Helgen som varit...

Fulltecknad helg som vanligt =)
Fredag kväll var vi bjudna till grannarna på kräftskiva. Himla trevligt var det =) Och det är ju så gott med kräftor! Till det så serverades det även sallad o olika pajer. Till efterrätt blev det hallon/ krusbärs paj. Hade tyvärr ingen kamera med mig så det blev inga kort tagna.

På lördagen var det Knutby IF-dagen. Det var div. olika aktiviteter hela dagen.
A-laget inledde med en match mot IF Fram. Därefter var det stavgångsrally. Det tänkte jag faktiskt gå men just då så regnade det så det kändes inge roligt. Under tiden så blev det en P87 match och drop-in på motionsgympan. Senare på eftermiddagen var det byalagsstafett, terränglöpning. Den såg jag. Det var så spännande för segrarlaget vann med 3 sekunder före 2:an. Segrarlaget bestod av Andreas, Robin o Alexander. Direkt på det så var det bordtennisturnering. Då åkte jag hem en sväng.
Sist men inte minst var det Byalagscupen i fotboll.
Vårt lag bestod av Tommy, Erika, Andreas, Robin, Alexander, Mathias, Albin o Lucas. De var jätteduktiga men tyvärr så räckte det inte ända fram. Men de blev brons-placering iallafall. Det var ju jättebra.
Hade tyvärr ingen kamera med mig här heller. Den låg så fint därhemma på byrån.

Idag känns det verkligen att det är söndag. Tänk att helgen går så fort när man är ledig.
Har inte gjort så mycket idag. Men har iallafall gjort en långpromenad på ca 1 mil. Det kändes bra =)

1 kommentar:

Ullis sa...

Vad du är duktig som går så långt! Själv är jag ju slut efter 5km :)
Kram/Ullis