fredag 28 augusti 2009

varför slösa bort tid med att sova när man är ledig...

...för det gjorde inte jag iallafall. Vaknade kl 5 när Tommys klocka ringde. Kändes riktigt skönt att få somna om igen eftersom jag hade ledigt idag och jag var så trött.
När klockan var 6 så hade jag fortfarande inte somnat om. Det gick bara inte!!!
Började bli hungrig så det var bara att pallra sig upp. Sedan var det ju inte så stor idé att lägga sig igen tyckte jag. Vad göra då? Den tiden på morgonen!
Jo, jag satte igång att dammsuga, köra några maskiner tvätt o lite annat.
Därefter blev det en promenad. Kände mig sååå duktig!!!
Vid 11-tiden åkte jag in till stan för att storhandla mat.
Tänk vad man hinner om man bara vill =)
Det tråkiga är väl att jag troligen kommer att vara jättetrött i kväll o ännu tröttare i morgon när jag ska upp tidigt o jobba. Jaja, det får väl gå ändå...

1 kommentar:

Jessica sa...

Oj, va jobbigt att inte kunna somna om efer hans väckarklocka. Men va bra att ha de gjort..ja har också städat idag :) de gick fort efter att alex somnade :) men de är skönt att ha de gjort. kram