onsdag 5 augusti 2009

vin mitt i veckan! hmm....

Ja, ikväll blir det "tjej"middag. Vi är 4 st. som träffas ca 4 ggr/år. Vi käkar o dricker gott.
Nu var det länge sedan sist. Det var min tur att hålla i middagen sist och det var i feb. Så det ska bli kul att ses.

Men innan kvällen kommer så ska jag hinna in till Uppsala en sväng. Handla lite, bla present till min syster som fyller år på måndag. Och så vin till kvällen så klart ;)

Har bakat bullar på förmiddagen. Ville testa något nytt så jag hittade ett recept på chokladbullar. Det lät ju lite annorlunda. Har inte hunnit testa dem ännu så jag vet inte hur de blev. Men det var nog för lite mjöl i eller för lång jäsning för de blev ganska platta. Men det är väl huvudsaken att det smakar gott, eller hur?
Nej, nu måste jag rusa!

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va goda bullarna ser ut, har du receptet på de som du kanske vill dela med dej? :)
Trevlig med middag också.. hoppas de blir roligt ikväll :) de tror jag säkert.. kram

Erika sa...

Dom var goda, jag och andreas smakade dom ikväll:) Hur blir det på lördag, kommer Lejholm? Kram