måndag 7 september 2009

Helgen som varit...

Jaha, nu är det måndag igen. Suck, vad fort det går!!!
I lördags åkte vi Eckeröbåten med syjuntan. Vi firade 10-årsjubileum (igen!! vad tiden går fort)
Det blev även en möhippa i efterskott för Helena som gick o gifte sig i smyg.
På båten blev det både smörgåsbord, dans (för en del iallafall) och shopping. När vi kom hem på kvällen så gick vi till Sanna. Där bjöds det på korv o bröd och därefter tårta. En jätterolig kväll o dag =)
Tack Sanna för att du fixade så fint. Tårtan var ju jätteläcker. Smart det där med stickningen.
Tyvärr så hade jag inte med mig kameran (helt slut på batterier) så det blir inga bilder.

Dagen efter var man lite trött men jag tog en långpromenad. Det gjorde susen för då blev jag pigg. Det var tur det för de ringde från jobbet och frågade om jag kunde hoppa in o jobba kväll. Och snäll som man är så gjorde jag ju det  ;)

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Håller på att byta sängkläder och väntar på att tvättmaskinen ska gå färdigt. Sedan blir det en promenad innan kvällens arbetspass börjar. Har varit mycket kvällspass nu ett tag. I dag är det särskilt trist att jobba kväll för Erika fyller år. Hade ju velat varit där o firat henne.
Men , men ... ibland får man inte välja...

2 kommentarer:

Ullis sa...

Ja kväll är inte så roligt att jobba under en längre period...
Min dammsugare är av märket Philips... hjälper det dig ;)
Den är röd med stora hjul! :)
Kram

Jessica sa...

Va roligt med möhippa :) Alltid kul ju.. hihi..

Ja va snällt att du hoppa in och jobba kväll, såg att de hade ringt mig men jag såg de alldelses försent. sen så ringde de inge mer.

Kramar