tisdag 22 september 2009

Jaha då ligger man i soffan o kollar på film idag. Det är det enda jag orkar med just nu. Andra filmen somnade jag nog ifrån några minuter här o där. Hmm... får kolla om den igen senare.
Tänkte ju bara vara hemma idag men det blir imorgon oxå. När jag skulle ringa till Lillsjögården så kunde jag knappt prata. Det blev bara lite kraxande. Så nu missar jag ett möte på jobbet imorgon. Typiskt!!!
Och så missar jag även syjuntan hos Susanne på kvällen. Men man kan ju inte vara med överallt. Suck!!
Huvudsaken att jag blir frisk till på lördag när vi ska på fest hos Erika o Andreas =)
Om man skulle gå o kolla om det är något bra på TV... eller ska jag sova en stund... får se vad det blir...

Det här är filmerna som jag såg. Jättebra båda två (förutom att jag då missade lite av den ena filmen)
Lite lika varandra o lika "snyftiga"

1 kommentar:

Erika sa...

Kryare?:) Hur blir det på lördag? Kram