torsdag 17 september 2009

känner mig sååå duktig...

Igår gjorde jag hemmagympa och det känns faktiskt i kroppen idag. Det följde med en cd med ett gympa-program på när jag köpte tidningen "Må Bra". Nu tycker jag ju inte att det är särskilt kul att gå på gympa. Men det här tänkte jag testa för att se om jag tycker att det går lättare att träna hemma. Då kan man ju träna när man kan o slipper passa en tid. Eller så blir det inte alls istället. Jag ska iallafall ge det en chans =)

Steg upp väldigt tidigt idag så att jag skulle få något vettigt gjort. Så nu när klockan är strax efter 10 så har jag hunnit städa o fixat lite med annat. Skönt att ha det gjort eftersom jag jobbar långpass hela helgen.
Dax att ta en promenad i det vackra vädret så kan man käka lite lunch sedan.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Jätte duktig du är :D de måste ha kännt jätte bra efter all städning, träning och sen promenad =) man mår ju mycket bättre :)

Jag har också den cd ifrån må bra tidninge, dem är bra. har en annan cd också :D om jag hirtar den så kan du få låna den. vilken cd är du du har? kramar

Erika sa...

Det blir väll en förfest hos er på lördag hoppas jag? Det lät så på pappa:) Kram kram