söndag 13 september 2009

Nu är det snart måndag igen...

Ja, nu är det snart måndag igen. Det har varit fullt upp i helgen så då går det ännu fortare.
I fredags var vi till Jayne o Stefan på middag. Vi käkade kräftor!!! Det är ju så gott. Till det så hade vi även paj o vitlöksbröd. Och sedan blev det blåbärsrutor o vaniljsås. Mums!
Väldans trevlig kväll. Kom inte hem förrän klockan var 3 på morgonen!
Det var skönt med sovmorgon dagen efter. Men ingen rast o ro någon längre tid.
Vi hade lovat att hjälpa Ann-Sophie att flytta. Så det var bara att dra iväg till Uppsala o bära flyttkartonger.
Men det tog bara några timmar så det gick ju bra.
Efter det så åkte vi o handlade mat tillsammans med Malin, Micke, Erika o Andreas. Vi hade bestämt att vi skulle grilla ihop på kvällen. Fast det blev kallt på kvällen så vi fick sitta inne o käka. Men det var mysigt iallafall. Så tack Erika o Malin för en jättetrevlig kväll. Det får vi göra om snart igen =)
Erika o Andreas blev kvar hos oss över natten. Så idag blev det lite meckande med deras bil (ja, jag var ju inte med) och sedan fotbollsmatch med dam-laget. 4-2 vann de med mot Funbo =)
Jag var inte med där heller för då var jag hemma o fixade middagen så den skulle vara färdig direkt efter matchen.
Ikväll kan jag tipsa om en bra deckare på TV. Kl. 21 på 4:an "Kommissarien och havet-den du inte ser"
Den är baserad på boken "Den du inte ser" av Mari Jungstedt
Jag hoppas verkligen att den är bra för boken är superbra. Kan rekommendera alla hennes böcker.
Tycker man inte om deckare så går ju "Notting Hill" kl 21 på 3:an. Den är ju sååå gullig med Julia Roberts o Hugh Grant,

1 kommentar:

Jessica sa...

Jag såg också på kommisarien och havet. jag tyckte den var ganska bra. Men missade lite i början eftersom jag jobbade kväll till 21. :)

Vilken underbar helg ni haft det :) mysigt med lite middagar också :)

kram