tisdag 15 september 2009

Patrick Swayze är död...

I natt dog Patrick Swayze endast 57 år gammal. Han hade cancer i bukspottskörteln och hade haft det sedan april förra året. Jag tänker genast på filmen "Dirty Dancing" Hur många gånger såg man inte den??? Han var ju sååå snygg och filmen var ju såååå bra!!!!
Han verkade vara även en fin människa privat. Blev tillsammas med sin fru i unga år. Tror det var i 17-års åldern. Höll ihop ända in i det sista. Inte som så många andra kändisar.
Det är nästan så att det kommer en tår. Det var ju tragiskt att Michael Jackson dog men jag tycker nog ändå att det här var värre. Nästan lika sorgligt som när Johanna Sällström tog livet av sig.
Oj, vilken jämförelse det blev.

2 kommentarer:

Jessica sa...

usch va läskigt.. de visst jag inte ens om att han var död. tråkigt ju.. jag gillade han i dirty dancing. kram

Jessica sa...

ja självklart ska jag försöka hjälpa dig med att fixa med youtube till bloggen. när du valt vilken låt/klipp du vill ha på bloggen så står det i hö kant olika koder. du ska trycka på den koden på bädda in, då kan du välja stl och färg på hur videon ska se ut, sen kopierar du den texten ifrån"bädda in" oh öppnar upp ett nytt inlägg. på inlägget finns det i höger hör på inlägget där det står skriv eller HTML tryck på HTML och klistra in det där =) hoppas du förstod. jag är inte så rba på förklara. :) kramar