söndag 27 september 2009

Äntligen!!!

Äntligen! I morgon ska jag jobba!!! Det ska bli skönt att vara tillbaka i verkligheten. Det har kännts som att jag har varit i en bubbla här hemma. Omvärlden har varit främmande. Har nästan inte varit utanför dörren på 4 dagar. Men i helgen testade jag att vara ute när vi åkte till Erika o Andreas. Och idag har jag faktiskt varit ute på första promenaden på en vecka. Men tyvärr så har jag ju min hosta kvar men hoppas att den ska släppa snart.
Hade en jättetrevlig kväll hos Erika o Andreas igår. Först åt vi jättegod mat och sedan blev det lite chips, godis o annat. Mums! Sedan drog Andreas fram musikmattan ( jag vet inte om det heter så men jag skriver det). Hade aldrig testat en sådan, men den var ju jätterolig. Sedan blev det singstar. Oj oj oj säger jag ju bara... Roligt men jag var ju helt värdelös. Hahaha!!! Ja ja, det fanns ju de som var sämre ;)
Tyvärr går ju tiden alltid så fort när man har roligt. Vips så var kl 23.40. Vi skulle ta bussen 00.10 så det var bara att börja vandra till bussen.  Så Erika o Andreas- Tack för en kanontrevlig kväll!=)
Tyvärr så kunde inte alla vara med som skulle ha varit där. Saknade er o tänker på er väldigt mycket.

2 kommentarer:

Jessica sa...

åh va roligt ni verkjar haft de både med musikmatta och singstar =) de är ju såå kul :) åh härligt att gå promenader nu, när hästen närmar sig också.. mysigt .kram

Åsa sa...

Ja du Jessica om "hästen" närmar sig så lovar jag att jag skulle inte gå i promenads takt om vi säger så ;-)...hehe förlåt Sussie kunde inte låta bli =) Skönt att du e frisk igen, lite nyfiken på dessa chokladbullar du skrev om på Facebook.... Har du möjlighet att mail receptet, har du min add ?
Kram Åsa