lördag 26 september 2009

lördag

Äntligen så börjar förkylningen släppa. Har fortfarande snuva o en enveten hosta kvar men men...
Det får jag väl leva med ett bra tag misstänker jag.
Har bakat bullar både igår o idag. Igår blev det kanelbullar o idag blev det chokladbullar. Behövde lite påfyllnad i frysen. För övrigt har jag varit lat. Men man har rätt att vara det när man har varit sjuk tycker jag.
Egentligen har jag inte tid att sitta här. Borde duscha o fixa mig för vi ska åka till Erika o Andreas ikväll.
Vi ska beställa hämtmat från en thai-restaurang. Ska bli trevligt =) Therese, Tom o Peter ska oxå följa med.
Det var meningen att vi skulle gå ut på krogen men nu blir det en mysig kväll hemma istället men god mat o dryck =) Det är inte fel det heller.

2 kommentarer:

Erika sa...

Nej det är verkligen inte fel:) Ska bli sååå gott. ses snart!:) Kram

Jessica sa...

Va mysigt, ni får säkert en underbar kväll. mysigt! ha en trevligt helg. och krya på dej. kram