måndag 19 oktober 2009

äntligen!!!

Äntligen så kan jag börja träna igen efter förkylningen. Egentligen så hade jag väl kunnat börja redan förra veckan men det är bättre att ta det lugnt i början.
Så idag blev det löpning på spåret. När jag har varit förkyld så har jag ju bara promenerat så det känns skönt att kunna variera sig lite.
Blir ett kort inlägg idag. Ska försöka komma i säng i vettig tid för en gångs skull. Håller på med en bra bok som jag har lånat av Camilla. "Ett snyggt lik" av Peter James. Väldigt spännande måste jag säga.

2 kommentarer:

Jessica sa...

Härligt med att börja löpträna igen, jag tänkte också mig på det. om de är bra väder för det =) härligt att komma igång igen =) kram

Jessica sa...

hihi jaa hur jag hinner med all träning vet jag knappt själv, men min lill kille är så snäll så när vi är ute o går så sover han eller bara sitter och kollar och när jag är inne och gör hemma gympa så sitter han o leker med sina saker själv. han är en duktig grabb :) sen så på andra gympa passet så sov alex för natten så jag passade på då :) kramar till dej