tisdag 27 oktober 2009

ny vecka igen...

Jaha, redan tisdag! Helgen gick så fort eftersom jag jobbade långpass både lördag o söndag.
I går skulle jag möta Tommy vid IKEA när han slutade jobbet. Vi ska köpa ny soffa till rummet på övervåningen som vi håller på att göra om. Det ska vara en bäddsoffa, gärna med förvaringsmöjligheter. Hittade en på IKEA som det var bra pris på. Men vi ska fortsätta att kolla runt lite. Behöver ju inte köpa första bästa. Efter det så blev vi bjudna på middag hos Malin o Micke. Väldans trevligt =) Så tack Malin för den goda maten! Sedan var det bara att snabba på. Kl 18 skulle vi vara på 8-års kalas. Det var Clarah som fyllde år. Så då blev det fika. Gissa om man var mätt efteråt!!

Är ledig idag oxå. Ska ta min promenad snart. Sedan tänkte jag nog ta en sväng till stan (idag igen!) Bäst att passa på när man är ledig ;)
I kväll kommer Jayne o hennes familj hit o hälsar på. Måste fundera ut vad jag ska bjuda dom på. Hmmm....

4 kommentarer:

Unknown sa...

Hälsa så gott till Jayne och hennes pojkar!!! Nog är det väl 17, att mina mail inte går fram till henne! Men som sagt: HÄLSA och krama om henne från mig!!!
/Barbro B i Säffle

Jessica sa...

åh vill emd gå på ikea, men jag får vänta!! hitta ni någon bäddsoffa sen då? :) kramar

Erika sa...

Vad bjöd du dem på för någe gott sen då?? :) Kram

Jessica sa...

sussie va har du tagit vägen!? :) kramar