onsdag 21 oktober 2009

Händelslös dag

Idag har det verkligen inte hänt mycket. Ledig dag idag men jag tänkte ändå åka till jobbet på APT-möte.
Men efter mycket funderande så hoppade jag mötet. Kändes inte så kul att offra sin lediga dag för ett möte på 1 1/2 timme. Istället så tänkte jag åka till stan för att handla lite bl a present till Clarah som fyller år på söndag. Och kanske hitta lite kläder till mig. Men innan jag hade bestämt mig så hade klockan blivit så mycket så jag orkade inte det heller. Fy, vad lat jag kände mig då!!!
Jamen, baka då! Det kan jag ju göra!! Nej, det gick inte det heller. När jag tog fram jästen ur kylen så upptäckte jag att den var för gammal. Orkade inte åka o köpa ny så det blev inget bakande heller.
MEN... jag har iallafall gjort ett hemmagympa-pass och börjat mitt virkprojekt. Det ska bli 2 gardinkappor (om nu garnet räcker). Hoppas bara att gardinerna hinner bli färdiga till sommaren så att Eva kan ta med dem till butiken på Öland.
Nu är det bara att vänta på att Grey´s Anatomy börjar.

Inga kommentarer: